Pastel raindrops on a sunny day

maandag 22 november 2010

I'm home... again (Part 2) [NL-post]

Deze ochtend netjes naar de huisarts gegaan voor mijn handen en polsen. Ik was al blij dat hij niet bij de eerste 2 minuten zei dat alles overbelast was maar eerst rustig heeft geluisterd naar mijn verhaal en dit keer goed gevoeld heeft waar dat de pijn presies zat. Dat gaf me weer wat hoop dat hij deze keer niet zou zeggen dat het overbelast is, maar helaas het is me niet gegund denk ik dan maar want mijn handen en polsen zijn weer of misschien nogsteeds overbelast sinds 2007. Hij heeft in zijn PC gekeken wat er allemaal in mijn dossier stond en was blijkbaar onder de indruk dat ik er nog steeds mee aan het sukkelen ben. Maar ook dat ik al brezen hiervoor heb gehad om alles tot rust te laten komen zodat het over zou zijn. Dat heeft allemaal in de afgelopen tijd niet geholpen ook de behandelingen bij de fysiotherapeut heeft niets uitgehaald op lange termijn. Nu wordt ik doorgestuurd naar een handtherapeut die me verder zal helpen met het opnieuw leren gebruiken van mijn handen. Ze doen het wel daar niet van, maar blijkbaar gebruik ik ze verkeerd waardoor ik steeds alles overbelast. Verder kreeg ik vandaag de bevestiging dat ik last heb van het raynaud syndroom, gelukkig is het niet zo extreem dat ik er medicatie voor moet innemen maar enkel alles goed warm houden zodat het niet te hard verkoelt.

Morgen gaan we weer gewoon lekker werken, als het goed is krijg ik aangepast werk zodat mijn handen niet verder achteruit zullen gaan.

xx

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Poppy Noir ♥ Kathleen, AllRightsReserved.